Öne Çıkanlar Ramazan aynur işci chp sağlık Yıldız Teknik Üniversitesi

Bu haber kez okundu.

Otomotiv endüstrisinde dijitalleşme
TOBB Türkiye Otomotiv Yan Sanayi Meclisi, TAYSAD Taşıt Araçları Yan Sanayicileri Derneği ve General Electric Türkiye işbirliğinde yapılan etkinlikte, dijital teknolojilerin sektöre etkisi değerlendirildi. Otomotiv sektörünün geleceği, GE Türkiye İnovasyon Merkezi'nde gerçekleştirilen etkinlikte ele alındı. Etkinlikte, Endüstriyel İnternet'in ve dijital çözümlerin otomotiv sektörüne etkisi görüşüldü.

Otomotiv endüstrisinden 100’e yakın üst düzey yöneticinin katıldığı etkinlikte sektörün dijital dönüşüm yol haritası konuşuldu. Etkinlikte sektör temsilcileri, Türkiye’nin 2025’e kadar dünyada 1,5 trilyon dolara ulaşması beklenen yeni dijital otomotiv pazarında etkin olması gerektiğini belirtti. Toplantıda otomotiv sektöründe dijitalleşmenin kritik bir ihtiyaç olduğu vurgulandı. Etkinliğin açılış konuşmasını yapan TOBB Türkiye Otomotiv Yan Sanayi Meclis Başkanı Dr. Mehmet Dudaroğlu, “Türkiye'nin dünyadaki seviyeyi yakalaması için Dijitalleşme, Etkileşim ve Geleceğin Fabrikaları olarak üç teknoloji grubunda hedefler oluşturuldu. Bu etkinliğin sonunda gerçekleştirilen çalıştay ile T.C. Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından oluşturulan ‘Sanayide Dijital Dönüşüm Platformu‘ çalışmalarına ışık tutulmasını hedefliyoruz” dedi.

3 boyutlu teknolojilerden elektrikli araçlara Etkinlikte dünyada ve Türkiye’de otomotiv sektörünün gündeminde olan birçok konu ele alındı. Otomotiv üretim süreçlerinde dijitalleşmeden, 3 boyutlu yazıcıların otomotiv sanayisinde kullanımına kadar birçok kritik başlık tartışıldı. Etkinlikte konuşmacı olan GE Dijital Türkiye Genel Müdürü Uygar Doyuran "Otomotiv pazarının 2025 yılına kadar 5,3 trilyona ulaşacağı öngörülmektedir. Otomotivde dijital çözümlerin ise 1,5 trilyon dolara ulaşacağı düşünülmekte" dedi.
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.